You made your point.

Som jag förstår det verkar många av er vilja att jag startar upp denna blogg.
Får se hur länge det dröjer innan jag tröttnar eller drabbas av akut skrivkramp ;D

Måste bara börja med att tacka er alla som uppskattar det jag gör och ger så himla fin respons, det gör mig glad i magen dag ut och dag in! <3

Så, vad tycker ni kommande inlägg ska handla om? vill ju inte trötta ut er med tråkiga saker ni inte vill veta, vad är ni intresserade av och vad vill ni veta mer om? Bomba mig med förslag så jag inte får skrivkramp ;D

Haha, btw, klaga inte på min bloggdesign, keep it simple x'D
Om ngn vill hjälpa mig med lite saker är jag öppen för förslag :)

Kommentarer
Postat av: erika

om du vill ha en header, liknande den på min blogg, så kan du ju antingen fixa en själv i PhotoScape (gratis att ladda ner via google)

eller fråga mig ;p

2009-12-22 @ 17:36:18
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/
Postat av: cplusc @ bdb

hästarna! :D hur du tränar osv.

2009-12-22 @ 17:38:33
Postat av: MAlin

Jag är lite nyfiken hur det fungerar på eran ridskola :) typ allt om den o.s.v :)

Sedan tycker jag du kan ha en bild på någon häst, eller närbild av något slag där det står ditt namn och någon snitsig underskrift :)

Säg till om du vill ha hjälp :) vet att man blogg för tillfället inte är så snygg ;) har en som heter grassmonkey.blogg.se inte heller vidare snygg, men två olika designer :)

2009-12-22 @ 18:09:47
URL: http://mightybouncerblogg.se
Postat av: ida(L)

hej, om du vill ha hjälp med bloggen så kan jag fixa den.

sjukt impad av dig:)<3

2009-12-22 @ 20:35:50
URL: http://bbaraidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0